Οι πωλήσεις του ΣΟΔΑΠ διπλασιάστηκαν το 2021, σε σύγκριση με το 2020, αλλά παραμένουν ακόμη 30% κάτω, σε σύγκριση με τα δεδομένα της προ πανδημίας εποχής ( 2019 ).
Μιλώντας στο Retail, ο Διευθυντής του Συνεργατικού Οργανισμού Διαθέσεως Αμπελουργικών Προϊόντων, Μαρίνος Περικλέους, επεσήμανε ότι η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα για την αναχαίτιση της, καθώς και η μη έλευση τουριστών, δημιούργησαν μεγάλες ζημιές στον Οργανισμό, όπως και στο σύνολο της επισιτιστικής και ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
«Το 2021, ακολουθήσαμε μια πιο συντηρητική προσέγγιση σε σχέση με τον αριθμό των εμφιαλώσεων κρασιού, ώστε να μπορέσουμε να διαχειριστούμε ευκολότερα, μια πιθανή έξαρση της πανδημίας και παράλληλα να αποφύγουμε παρόμοιες ζημιές με το 2020».
Ο κύριος Περικλέους εξέφρασε συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία της αγοράς το 2022, τονίζοντας, ωστόσο, ότι «θα πρέπει να διδαχθούμε από τις εμπειρίες των τελευταίων χρόνων και να κρατάμε μικρό καλάθι στις προβλέψεις μας».