Retail
Διαδικτυακές αγορές και μετά την πανδημία
Διαδικτυακές αγορές και μετά την πανδημία

Τι κατέδειξε διεθνής έρευνα

Το 38% των e-shoppers παγκοσμίως θα εξακολουθήσει να ψωνίζει διαδικτυακά και μετά την πανδημία. Σύμφωνα με έρευνα, που διεξήγαγε το Capgemini Research Institute, μεταξύ 10.000 καταναλωτών, τα νοικοκυριά με παιδιά φαίνεται να έχουν μια μεγαλύτερη τάση προς τις διαδικτυακές αγορές, με το ποσοστό αυτό να φθάνει στο 49%, σε σχέση με αγοραστές χωρίς παιδιά (33%). Το 57% των καταναλωτών δήλωσε ότι κάνει το μεγαλύτερο μέρος των αγορών από το φυσικό κατάστημα και συμπληρώνει με μικρές ηλεκτρονικές παραγγελίες. Όσον αφορά στην ηλικία, οι καταναλωτές από 25 έως 40 ετών, δείχνουν μεγαλύτερη προτίμηση στις διαδικτυακές αγορές (51%), ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες (58 – 76 ετών) παρουσιάζονται πιο διστακτικοί ως προς τις διαδικτυακές αγορές (24%). Μετά την πανδημία, τα ποσοστά e-commerce άρχισαν να αυξάνονται και σε κατηγορίες αγορών, οι οποίες παραδοσιακά γίνονται στα φυσικά καταστήματα, όπως για παράδειγμα στην κατηγορία των ειδών παντοπωλείου. Το 53% ξοδεύει περισσότερα σε είδη παντοπωλείου στο Διαδίκτυο με παράδοση κατ’ οίκον.
  • TOP STORY
  • retail
  • πανδημία
  • έρευνα
  • e-commerce
  • e-shoppers
  • Capgemini Research Institute
  • ποσοστά