Hospitality & Tourism
Η εστίαση στη μετά Covid εποχή
Η εστίαση στη μετά Covid εποχή

Οι νέες τάσεις αναδείχθηκαν στο 2ο Restaurant Management Conference

Το 2ο Restaurant Management Conference, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου, από την Boussias Communications, ανέδειξε τις νέες τάσεις στην εστίαση, που διαμορφώνουν το μέλλον των εστιατορίων. Τους 16 ομιλητές, που συνδέθηκαν από την Αθήνα, την Τήνο, τη Σίφνο, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Άμστερνταμ και τη Βαρκελώνη, παρακολούθησαν συνολικά 200 άτομα από την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Γερμανία και την Ελβετία. Κορυφαίοι σεφ και πρωτοπόροι οραματιστές της εστίασης ανέδειξαν τις αλλαγές που απαιτούνται να γίνουν, για να προχωρήσουμε μετά την πανδημία, αλλά και πώς έχει αλλάξει η βιομηχανία και η συμπεριφορά των πελατών και τι σημαίνει αυτό για τα εστιατόρια. Η βιωσιμότητα, οι πρωτοποριακές τεχνολογίες ωρίμανσης, οι ζυμώσεις και ο έλεγχος του food waste, μέσα από τη χρήση παραδοσιακών τεχνικών, αλλά και νέων τεχνολογιών, που δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες φαγητού και μειώνουν ταυτόχρονα τη σπατάλη τροφίμων, είναι η απάντηση για το μέλλον της εστίασης. Επιπλέον, τα εστιατόρια, που σέβονται το περιβάλλον, και δεν λειτουργούν επιβαρυντικά για το οικοσύστημα και το περιβάλλον, κερδίζουν πόντους και οι πελάτες δείχνουν έτοιμοι να επιβραβεύσουν αυτές τις πρακτικές, επιλέγοντας εστιατόρια που υιοθετούν αυτή την προσέγγιση. Τι θέλουν οι πελάτες για το μέλλον Η τοπική παραγωγή, η εποχικότητα, ο βιγκανισμός και η υγιεινή διατροφή, είναι ψηλά στη λίστα των τάσεων, ενώ στις τάσεις που θα δούμε στο μέλλον καταγράφονται τα pre-sold tickets και οι mobile-free χώροι. Η ευχαρίστηση από την εμπειρία, το καλό service, την αίσθηση ασφάλειας, αλλά και το pampering, που παίρνει ο καταναλωτής από ένα εστιατόριο, είναι η απάντηση, στο τι κάνει επιτυχημένο ένα εστιατόριο στην μετά Covid 19 εποχή. Από την άλλη, τα μικρότερα μενού, που υιοθετήθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας και δίνουν ευκαιρία για story telling, είναι ένα ζητούμενο, ενώ το delivery θα συνεχίσει την ανοδική πορεία του, παραμένοντας ένα δυνατό trend. Σε αυτά προστίθενται, επίσης, το ηθικό φαγητό, το cabin syndrome (η αποφυγή του συνωστισμού και η έξοδος σε μικρότερες παρέες) και οι προσωποποιημένες εμπειρίες. Η αλληλεπίδραση, η συμμετοχή όλων των αισθήσεων στη διαδικασία του φαγητού και η ατμόσφαιρα ενός εστιατορίου είναι παράγοντες καθοριστικής σημασίας για τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών. Στο κομμάτι του αλκοόλ, το οποίο καταλαμβάνει μεγάλο κομμάτι του τζίρου ενός εστιατορίου, οι τάσεις που αναδείχθηκαν είναι τα low alcohol drinks, οι περιεκτικές λίστες κρασιών και η ενσωμάτωση των cocktail ακόμη και στις τοπικές κουζίνες. Τέλος, ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παραμένει ουσιαστικός, αφού ο κόσμος δηλώνει πως καθορίζουν το πού θα βγει και πού θα δειπνήσει, με το Instagram να παραμένει ο βασιλιάς των trends στα social media. Μεγάλος χορηγός του Συνεδρίου ήταν η Coca Cola 3E και υποστηρικτής το φυσικό μεταλλικό νερό Zαγόρι.
  • Hospitality
  • πανδημία
  • εστίαση
  • Restaurant Management Conference
  • Boussias