Στην τεχνητή νοημοσύνη επενδύει η εταιρεία Evresis, προκειμένου να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της. Η αυξανόμενη ζήτηση για αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση ώθησε την εταιρεία στην ενίσχυση των προσπάθειες της, για βελτίωση της αποδοτικότητας του κύκλου ανάλυσης των υπηρεσιών της, με την παροχή επιπρόσθετων πολυεπίπεδων υπηρεσιών. Προς αυτό το σκοπό η Evresis επέλεξε την EBO για να προσθέσει την τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) στις υπηρεσίες της. H τεχνολογία της ΕΒΟ υλοποιείται από την Evresis για την παροχή κυβερνητικών και ημικυβερνητικών υπηρεσιών για την υποστήριξη πολιτών στην Κύπρο, σε περισσότερες από 100 γλώσσες. Η υποστήριξη εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας προστίθεται στη λίστα των πλεονεκτημάτων που θα αποκομίσει η Evresis από τη συνεργασία της με την ΕΒΟ. Οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης της ΕΒΟ θα επιτρέψουν στην Evresis να προσελκύει και να υποστηρίζει πελάτες μέσω ζωντανής επικοινωνίας, ανάλυσης συναισθήματος και αληθινής αυτοματοποίησης. Οι λύσεις της ΕΒΟ χρησιμοποιούνται από το ΝΗS στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς και από πολλές μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη.