Retail
Pringles: Νέα καμπάνια με ανανεωμένο σλόγκαν
Pringles: Νέα καμπάνια με ανανεωμένο σλόγκαν
Σε νέα καμπάνια με σλόγκαν «Mind Popping» προχωρεί η Pringles, μετά από 25 χρόνια, όταν εισήγαγε το σλόγκαν «Once You Pop, You Can’t Stop» το 1996. Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να τονίσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, από το σχήμα της συσκευασίας Pringles μέχρι τη εμπειρία της κατανάλωσής. Εξάλλου, πρόσφατα το brand ανανέωσε και την εικόνα της μασκότ του, του Mr P., μετά από είκοσι χρόνια. Η εικόνα του έγινε πιο καθαρή, τονίζοντας το χαρακτηριστικό του μουστάκι. Παράλληλα, με ένα σποτ 30 δευτερολέπτων, που φέρει τίτλο «You Were Made For Pringles», η εταιρεία μεταφέρει το κοινό σε μια φανταστική περιήγηση στην ανθρώπινη εξέλιξη. Η ιδέα προέκυψε από τις διάφορες ιστορίες γύρω από τη μάρκα.
  • retail
  • Pringles
  • νέα καμπάνια
  • σλόγκαν
  • logo