Retail
Answear: Πωλήσεις – ρεκόρ το 2021
Answear: Πωλήσεις – ρεκόρ το 2021

Παρουσία και στην Κύπρο έχει πλέον η κορυφαία ηλεκτρονική πλατφόρμα μόδας

Με έδρα στην Πολωνία και δυναμικά αναπτυσσόμενη παρουσία στην Ευρώπη, η Answear είναι ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα μόδας. Το 2021 ήταν μία χρονιά αποτελεσμάτων- ρεκόρ και χρονιά-ορόσημο για την εταιρεία, καθώς γιόρτασε τα δέκατα γενέθλια της, εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αξιών της Βαρσοβίας και ολοκλήρωσε με επιτυχία τη σύνθετη μετάβαση του ηλεκτρονικού της καταστήματος σε νέα πλατφόρμα. Ταυτόχρονα, κατάφερε την επιτυχή είσοδο σε 3 νέες αγορές, την Ελλάδα, την Κροατία, αλλά και την Κύπρο με το Answear.cy. Το Answear.cy σχεδιάστηκε για να ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες του κυπριακού καταναλωτικού κοινού, ενώ υπάρχει και το νέο φίλτρο ‘Planet Friendly’, το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές να βρίσκουν προϊόντα  φιλικά προς το περιβάλλον. Με πάνω από 90.000 προϊόντα, που φέρουν τις υπογραφές περισσότερων από 400 επώνυμων brands, όπως Tommy Hilfiger, Guess, Calvin Klein, Karl Lagerfeld, Ralph Lauren, New Balance, το Answear.cy προτείνει ένα καινοτόμο concept, που δίνει νέα αξία στις ηλεκτρονικές αγορές. Η Answear δραστηριοποιείται συνολικά σε 10 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.  Αύξηση πωλήσεων και βελτίωση κερδοφορίας Σε ό,τι αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, τα τελευταία χρόνια η Answear αυξάνει συστηματικά τις πωλήσεις της και βελτιώνει την κερδοφορία της. Το 2021 έκλεισε με πωλήσεις ρεκόρ για την εταιρεία. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, στο τελευταίο τρίμηνο του 2021 πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 61 εκ., που ισοδυναμούν με αύξηση 78%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Οι συνολικές πωλήσεις για το 2021 ανέρχονται σε 155 εκ. και είναι αυξημένες κατά 67% σε σχέση με το 2020, κατά το οποίο καταγράφηκαν πωλήσεις 93 εκ. Στο τελευταίο τρίμηνο, τα έσοδα ανήλθαν σε 55 εκ., ενώ για ολόκληρο το 2021 η εταιρεία κατέγραψε έσοδα 146 εκ, δηλαδή, αύξηση 66% σε σχέση με το 2020. Σε δηλώσεις του, ο CEO της Answear.com,  Krzysztof Bajołek, ανέφερε ότι «στα αποτελέσματα αυτά συνετέλεσαν αρκετοί παράγοντες, όπως η εφαρμογή της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής, η οποία εστιάζει στη δυναμική και σύγχρονη γυναίκα, καθώς και μία δυναμική επικοινωνιακή καμπάνια στο ίδιο πνεύμα. Θα πρέπει, επίσης, να αναφέρουμε την περαιτέρω επέκταση της ποικιλίας προσφερόμενων προϊόντων, τις τεχνολογικές βελτιώσεις του site, της εφαρμογής για κινητά, καθώς και της θετικής υποδοχής από τους πελάτες μας, του private label brand, Answear LΑΒ. Επιπλέον,  η εταιρεία ολοκλήρωσε την επέκταση του κέντρου διανομής, αυξάνοντας τον αποθηκευτικό της χώρο κατά 10.000 τ.μ. ». Το νέο μοντέλο διανομής Στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η Answear στοχεύει στην πιο συνειδητή και υπεύθυνη παραγωγή. Αναπτύσσοντας το νέο μοντέλο διανομής της, η εταιρεία έθεσε ως στόχο τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματός της. Ως εκ τούτου, πλέον, όλα τα προϊόντα αποστέλλονται στους πελάτες μέσα από ένα κεντρικό κέντρο διανομής. Η εταιρεία εστιάζει στη μείωση των χρόνων επεξεργασίας των παραγγελιών, στην απλή και αποτελεσματική διαχείριση αποθεμάτων, ενώ όλα τα προϊόντα αποστέλλονται σε μία συσκευασία, η οποία μπορεί  να χρησιμοποιηθεί ξανά. Το 2021, η εταιρεία εισήγαγε ακόμα πιο οικολογική συσκευασία, ενώ όλα τα κουτιά κατασκευάζονται από ανακυκλωμένο χαρτί και διαθέτουν πιστοποίηση FSC MIX. Ταυτόχρονα, επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της, συνεργαζόμενη με εταιρείες, οι οποίες σέβονται τον πλανήτη.
  • TOP STORY
  • retail
  • ANSWEAR
  • Κύπρος
  • ρεκόρ
  • πωλήσεις
  • Ευρώπη
  • 2021
  • ηλεκτρονική πλατφόρμα μόδας
  • Πολωνία