Retail
Κλιματική αλλαγή και συμπεριφορά καταναλωτών στην Κύπρο
Κλιματική αλλαγή και συμπεριφορά καταναλωτών στην Κύπρο

Τι καταγράφει έκθεση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων

Την αγορά καινούργιων αντί μεταχειρισμένων ρούχων προτιμά η πλειοψηφία των Κυπρίων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δεύτερου μέρους της Έρευνας για το Κλίμα 2021-2022 που δημοσιεύθηκε σήμερα από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ). Συγκεκριμένα, μόλις το 17% των Κυπρίων δηλώνουν ότι αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα αντί για καινούργια (25 μονάδες κάτω από τον μέσο όρο της Ε.Ε.). Μάλιστα, οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν μεταχειρισμένα ρούχα από ό,τι οι άντρες (22% για τις γυναίκες έναντι 11% για τους άντρες). Όσον αφορά την αγορά μελλοντικού αυτοκινήτου, το 85% των Κυπρίων δηλώνει ότι θα αγοράσει είτε υβριδικό είτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αυτό το ποσοστό είναι 70 μονάδες υψηλότερο από το ποσοστό των Κυπρίων που δηλώνουν ότι θα αγόραζαν ντιζελοκίνητο ή βενζινοκίνητο όχημα (15%). Ειδικότερα, το 51% θα αγόραζε υβριδικό όχημα και το 34% θα επέλεγε ηλεκτρικό όχημα. Οι Κύπριοι ηλικίας 30-64 ετών προτιμούν να αγοράσουν υβριδικό αυτοκίνητο (57%), ενώ οι νέοι ηλικίας 15-29 ετών τείνουν να επιλέξουν ηλεκτρικό όχημα (40%).
  • retail
  • κλιματική αλλαγή
  • έκθεση
  • καταναλωτές