Retail
Eξαγορά της Chipita
Eξαγορά της Chipita

Πότε θα φανεί στην κερδοφορία της Mondelez

Με αύξηση 8% στα έσοδα από πωλήσεις και 29,1% στα καθαρά, προ φόρων, κέρδη έκλεισε το 2021 για την Mondelez, η οποία στις 3 Ιανουαρίου και τυπικά ολοκλήρωσε την εξαγορά της Chipita, στο πλαίσιο μιας επένδυσης ύψους 2 δισ. δολαρίων. Με έδρα στο Σικάγο, η Mondelez που είναι εισηγμένη και στις τρεις αγορές της Νέας Υόρκης (Dow Jones, S&P 500 και NAsdaq), είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο (μετά τις Nestlé, PepsiCo, Mars και Danone). Στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει πέντε μεγάλες μάρκες που παράγουν τζίρο άνω του 1 δισ. δολαρίων το καθένα. Πρόκειται για τα Oreo, Nabisco, Cadbury, Milka και Trident. Παράλληλα, για το 2022, η εταιρεία αναμένει νέα άνοδο των οικονομικών της μεγεθών καθώς και των κερδών ανά μετοχή αλλά και τη βελτίωση της ρευστότητας της. Ειδικά για την Chipita, η εταιρεία αναφέρει ότι η εξαγορά της ελληνικής εταιρείας της προσφέρει ένα στρατηγικό συμπλήρωμα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιό της και προωθεί περαιτέρω την στρατηγική της να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στην ευρύτερη κατηγορία των σνακς. Για το θέμα αυτό είχε αναφερθεί και η Moody’s, τονίζοντας ότι η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην αμερικανική πολυεθνική να βελτιώσει το δικό της δίκτυο διανομής στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.
  • επένδυση
  • Mondelez
  • κερδοφορία
  • Chipita