Retail
Νέα εμφάνιση για το Chivas 12
Νέα εμφάνιση για το Chivas 12

Ένα icon «ξαναγεννιέται»

Το blended σκωτσέζικο whisky, Chivas, παρουσιάζει τον μεγαλύτερο επανασχεδιασμό που έχει πραγματοποιηθεί στην ιστορία των 112 χρόνων της μάρκας: μια νέα και απόλυτα φρέσκια εμφάνιση για τη ναυαρχίδα της σειράς. Το Chivas 12, ένα από τα σκωτσέζικα whisky με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, ανανεώνεται με τον επανασχεδιασμό της φιάλης, της ετικέτας, αλλά και της συσκευασίας του. Όλη η ανανέωση της εικόνας του Chivas έχει βασιστεί στη βιωσιμότητα, ως μέρος του στόχου της εταιρείας Chivas Brothers για 100% ανακυκλώσιμες, επαναχρησιμοποιήσιμες, κομποστοποιήσιμες ή βιολογικές συσκευασίες έως το 2025. Έτσι, το νέο μπουκάλι είναι πιο ελαφρύ, εξοικονομώντας πάνω από 1.000 τόνους γυαλιού ετησίως, ενώ η εξωτερική συσκευασία του είναι πλέον κατασκευασμένη από πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά. Το whisky από την άλλη παραμένει το ίδιο: το φημισμένο, απαλό και πλούσιο γευστικά blend του Chivas 12. Η νέα φιάλη του Chivas 12 είναι υπερήφανα πιο ψηλή, διατηρώντας πάντα τους χαρακτηριστικούς στρογγυλεμένους «ώμους» της.
  • retail
  • Hospitality
  • Chivas 12
  • νέα εμφάνιση
  • blended σκωτσέζικο whisky
  • βιωσιμότητα