Συμμετείχαν 430 startups και scaleups από 22 χώρες
Οι νικητές του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge αναγνωρίζονται για την κοινωνική πρωτοπορία και την πρωτοβουλία του inclusivity στον κλάδο της μόδας.
Η εταιρεία Tommy Hilfiger ανακοινώνει τους Lalaland και UZURI K&Y, ως νικητές του τρίτου Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, ενός παγκόσμιου προγράμματος που σχεδιάστηκε προκειμένου να βρει και να στηρίξει ιδέες που οδηγούν σε ένα πιο inclusive περιβάλλον στον κλάδο της μόδας.
Το virtual event πραγματοποιήθηκε προ λίγων ημερών και κατά τη διάρκειά του οι έξι φιναλίστ είχαν την ευκαιρία να εξηγήσουν τις ιδέες τους στην κριτική επιτροπή.
Οι δύο μεγάλοι νικητές θα μοιραστούν το χρηματικό έπαθλο των €200,000, ενώ θα λάβουν και μία ετήσια εμπειρία mentorship από την ομάδα της Tommy Hilfiger και το INSEAD, ενός από τα πιο γνωστά και σπουδαία business schools.
Οι νικητές εξασφάλισαν, επίσης, μία θέση σε πρόγραμμα του INSEAD, που φέρνει κοντά ανθρώπους, ιδέες και κουλτούρες, «γεννώντας» νέους και πρωτοποριακούς ηγέτες στον κλάδο.
Πάνω από 430 startups και scaleups από 22 χώρες έστειλαν τις ιδέες τους τον Ιανουάριο του 2021 για το πρόγραμμα, που αντικατοπτρίζει το όραμα βιωσιμότητας του Tommy Hilfiger να δημιουργεί μόδα γύρω από το πλαίσιο του Waste Nothing And Welcome All.
Για πρώτη φορά, οι οπαδοί της μάρκας είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στις αρχικές φάσεις της πρόκλησης και να ψηφίσουν προκειμένου να επιλεχθούν οι πιο πρωτοποριακές αιτήσεις και, εν τέλει, να επιλεχθούν οι νικητές.
Μαζί με την κριτική επιτροπή, στο τελικό στάδιο της πρόκλησης, το κοινό είχε τη δυνατότητα να ψηφίσει την πιο αγαπημένη του ιδέα, για να λάβει το χρηματικό έπαθλο των €15,000.
Οι πρωτοποριακές προτάσεις και ιδέες των νικητών
Το Lalaland, μία πλατφόρμα με έδρα την Ολλανδία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργεί customized, inclusive μοντέλα διάφορων εθνικοτήτων, βραβεύτηκε με το έπαθλο των €100,000.
«Η δημιουργία τεχνολογίας που μας κατευθύνει σε ένα πιο diverse και inclusive e-commerce περιβάλλον, βρίσκεται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας μας», είπε ο Michael Musundu, co-founder και CEO της εταιρείας. Και πρόσθεσε: «Η συμμετοχή μας στο Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge μας έδωσε πολλές γνώσεις και σίγουρα θα ενισχύει την τεχνολογία μας προκειμένου να προσεγγίσουμε περισσότερους ανθρώπους από αυτό που ονειρευόμασταν. Η ομάδα μας ανυπομονεί για το μέλλον του online shopping experience, ώστε όλοι οι καταναλωτές να νιώθουν ότι εκπροσωπούνται».
Το UZURI K&Y, ένα eco-friendly brand παπουτσιών από τη Ρουάντα, που χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα λάστιχα αυτοκινήτων και απασχολεί την τοπική νεολαία, βραβεύτηκε, επίσης, με €100,000. «Μας τιμά πραγματικά η βράβευση μας στο Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge» δήλωσε η Kevine Kagirimpundu, co-founder και CEO της εταιρείας.
Με €15,000 βραβεύτηκε, επίσης, ο οργανισμός Clothes to Good, με έδρα τη Νότια Αφρική, που δημιουργεί ευκαιρίες για μικρές επιχειρήσεις και προσφέρει θέσεις εργασίας σε ανθρώπους με disabilities μέσω της ανακύκλωσης υφασμάτων. «Νιώθουμε ευλογημένοι για αυτήν τη διάκριση, είναι μία εμπειρία που δε θα ξεχάσουμε ποτέ», είπε η Tammy Greyling, Operations Director & Occupational Therapist του Οργανισμού.
Οι αιτήσεις για το τέταρτο Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge θα ανοίξουν τον Μάρτιο του 2022.
download PDF
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το Newsletter
18/01/2022