Retail
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ - Η ψηφιοποίηση μεταρρυθμίζει τον τραπεζικό τομέα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ - Η ψηφιοποίηση μεταρρυθμίζει τον τραπεζικό τομέα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ  Η  ψηφιοποίηση μεταρρυθμίζει τον τραπεζικό τομέα  

Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον οι τράπεζες θέτουν στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών τους, προσπαθώντας να απομακρυνθούν από τη γραφειοκρατία, απλοποιώντας και αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα. Τα τελευταία χρόνια, η Ελληνική Τράπεζα επενδύοντας συνειδητά στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης κάνει άλματα προόδου όσον αφορά την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, δημιουργώντας την απαραίτητη υποδομή για να καλύψει κάθε νέα απαίτηση. 

Με τις ανέπαφες συναλλαγές να γίνονται απαραίτητες η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει απλές και πιο οικονομικές επιλογές με στόχο πάντα την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Σε αυτό το πλαίσιο, έγινε η πρώτη τράπεζα στην Κύπρο που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν διαδικτυακά στα ψηφιακά της κανάλια χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα, αλλά και να εκδώσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών. Ως αποτέλεσμα, περισσότερο από το 87% όλων των τραπεζικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών καναλιών της Τράπεζα αντί στα υποκαταστήματα.  

Όλα με Contact Pay   

Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στη διάθεση των πελατών είναι το Contact Pay στο αναβαθμισμένο Hellenic Bank Mobile  App, το οποίο κάνει τις καθημερινές συναλλαγές με το κινητό τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος. Πλέον, ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Με νέο φιλικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά το νέο Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας προσφέρει μια πραγματικά εύκολη τραπεζική εμπειρία. Σε λίγα δευτερόλεπτα ο χρήστης έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του, στις κάρτες και στις συναλλαγές του, ενώ με απλά βήματα μπορεί να μεταφέρει χρήματα, να πραγματοποιήσει τις πληρωμές που επιθυμεί και να εξοφλήσει λογαριασμούς κοινής ωφελείας.  

Η απήχηση της εφαρμογής άλλαξε ριζικά τον τρόπο  που συναλλάσσονται οι πελάτες της Τράπεζας. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 156.000 πελάτες κατέβασαν το Hellenic Bank Mobile App, ενώ τον Οκτώβριο η χρήση της εφαρμογής αυξήθηκε κατά 58% σε ετήσια βάση. Επιπλέον, η χρήση του Contact Pay τους τελευταίους έξι μήνες σημείωσε αύξηση της τάξης του 74%, καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν να κάνουν τις καθημερινές τους τραπεζικές συναλλαγές ακόμα πιο εύκολες. 

Στροφή στο online Banking 

τροφή στο online BankingΌλες οι υπηρεσίες του Mobile App είναι διαθέσιμες και μέσω του Hellenic Bank Web Banking, το οποίο επιπρόσθετα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να μεταφέρουν δωρεάν μέχρι €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN του ή να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να  αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δάνειων και ασφαλιστικών προϊόντων κ.α. 

Επιπλέον, οι κάτοχοι καρτών Visa και Mastercard της Ελληνικής Τράπεζας, μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές τοποθετώντας το κινητό τους πάνω από ένα τερματικό, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε επαφή με μετρητά, μέσω της εφαρμογής Apple Pay (για iPhone) και Hellenic Bank Wallet (για Android). 

Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρουμε.  

Εργαλεία όπως η ψηφιακή υπογραφή μας βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση και μας επιτρέπουν να προσφέρουμε όλο και περισσότερες υπηρεσίες από  τα εναλλακτικά μας κανάλια. Η ηλεκτρονική υπογραφή επιτρέπει στον πελάτη να υπογράφει ηλεκτρονικά τα προσωπικά του έγγραφα, τις συμβάσεις, τις συμφωνίες, τις παραγγελίες και τα έντυπά του, αντικαθιστώντας τη χειρόγραφη υπογραφή του. Παράλληλα, οι πελάτες μας μπορούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία «Book a meeting» και να ορίσουν διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά, για να εξυπηρετηθούν καλύτερα και γρηγορότερα.  

 24/7 ATM και εξοικείωση με τα εναλλακτικά κανάλια  

Το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας  καλύπτει πέραν του 83% των χρηματικών συναλλαγών (καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, πληρωμές), παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7. Επιπλέον, το 94% των αναλήψεων και το 52% των καταθέσεων πραγματοποιούνται μέσω ΑΤΜ. 

Οι ΑΤΜ της Τράπεζας διαθέτουν δυνατότητες όπως η  ανέπαφη ανάγνωση καρτών (contactless), οι δωρεάν αναλήψεις μετρητών, οι «έξυπνες» οθόνες αφής που λειτουργούν ακόμα και όταν οι πελάτες φορούν προστατευτικά γάντια, η πολλαπλή κατάθεση επιταγών, ο καθορισμός αγαπημένης συναλλαγής για γρήγορη ανάληψη μετρητών και η κατάθεση μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας.  

Στο μεταξύ, έχοντας στόχο την αποσυμφόρηση των ταμείων και την άρτια εξυπηρέτηση των πελατών οι εντατικές προσπάθειες για εξοικείωση των πελατών με τα ψηφιακά κανάλια συνεχίζονται. Στα Connect Corners, εντός των καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν από τους Meeters Greeters στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα. 

download PDF
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το Newsletter 10/01/2022
  • retail
  • ADVERTORIAL
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • Contact Pay
  • online Banking
  • ATM
  • contactless